Przepisy

SPOSÓB NA ZDROWE ŚNIADANIE SMOOTHIE WARZYWNO – OWOCOWE

Kiedy rano żołądek odmawia mi posłuszeństwa, sięgam po koktajle warzywno – owocowe. Jest to świetna alternatywa śniadania lub jego uzupełnienie. Doskonale sprawdza się też jako przekąska w ciągu dnia!

Nie ma lepszego sposobu na przemycenie tylu dobrych witamin jak właśnie koktajle! Dzisiaj moje dwa ulubione:

Zielony – bardzo odżywczy, lekko słodki. Zawiera zdrowe tłuszcze!

Czerwony – niebo w gębie! Coś dla fanów truskawek. Słodki, świeży po prostu PYSZNY!

ENJOY!

ZIELONY KOKTAJL WARZYWNO – OWOCOWY (porcja dla jednej osoby)

*jabłko

*pół banana

*sok wyciśnięty z dwóch pomarańczy

*sok z połowy cytryny

*garść szpinaku/jarmużu

*pół awokado

*opcjonalnie daktyl (świeży lub suszony)

*woda

Wszystkie składniki włożyć do blendera i zmiksować do uzyskania jednolitej konsystencji. Można dodać odrobinę wody, jeżeli koktajl jest za gęsty.

CZERWONY KOKTAJL OWOCOWY (porcja dla jednej osoby)

*pół banana

*sok wyciśnięty z dwóch pomarańczy

*sok z połowy cytryny

*duża garść mrożonych lub świeżych truskawek

*dużo mięty!

Wszystkie składniki zmiksować w blenderze i postępować tak, jak w przypadku zielonego koktajlu.

NA ZDROWIE!

5 (100%) 3 votes

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *